יום רביעי, 14 במרץ 2012

זה לא משנה איך תקראו לעצמכם, אתם פשוט חברת ביטוח גרועה!!!

שמעתי על זה פעם מזמן, חברת ביטוח ישיר, פותחת עוד ועוד חברת עם שמות שונים,
זהויות שונות, זול יותר, קל יותר, כדאי יותר... בלה בלה בלה...!



זה לא משנה איך הם קוראים לחברות האלו, ומה הם בעצם נותנים, ביטוח זול,
תוספת שירותים, ומה לא?... 
יש להם שירות גרוע! הם לא אמינים! משהו שם מסריח מהיסוד.


וזה לא משנה בכל, שהם מנסים גם לעבוד על הלקוחות שלהם, למשל בדמי השתתפות עצמית,
כל חברת ביטוח מבקשת סכום הנע בין 800-950 ש"ח, עד כמה שאני יודעת, אבל ביטוח YNET ,
ביטוח ישיר לצורך העניין, מבקשים 1600 ש"ח!!!

כשתשאלו למה בעצם זה כפול מכל חברת ביטוח אחרת? אז הם יאמרו לכם,
או קיי, נוריד לכם את העלות ל 900 ש"ח. 

ככה סתם, בלי שום סיבה מיוחדת. ואם לא תשאלו למה זה כ"כ גבוה? אז פשוט תשלמו 1600 ש"ח. 


זה רק סעיף אחד, יש להם כל מיני עניינים כאלו. 


והכי גרוע זה השירות שלהם. הם פשוט לא יודעים לתת שירות. הם עובדים בשיטה של
"מכרנו שכחנו". לאחר שתקנו מהם ביטוח, זהו. שם השירות מסתיים.
אם תחשבו על לבטל, יוציאו לכם את המיץ עד שיחזרו אליכם, זה ייקח לפחות שבוע וחצי. מניסיון.  



אז חזרתי לסוכן הביטוח, סוכן סטייל שוקה. אני אשלם קצת יותר, אבל לפחות אקבל שירות,
כשאצטרך אותו. (בתקווה שלא אצטרך)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה