יום ראשון, 10 באפריל 2011

בלי גברים, בלי מראות, ובלי קוד לבוש. רק נשים בקצב הזומבה

להגיע לתוך העיר הרצליה זה לא צחוק, המקום היחידי שאני מכירה בהרצליה
זה את הרצליה פיתוח ואת הים. אפילו לGPS שלי היה קשה, והיא איבדה את הדרך...
לאחר מספר טיולים ברחובות העיר, הגעתי לסטודיו שכולו נשים. נשים, ומכשירים.

במקום לא מחייב, ללא גברים, ללא מראות וללא קוד לבוש, הגענו מקבץ של בלוגריות
לבדוק את מועדון קרבס.

זו אמנם הפעם הראשונה שלי בשיעור זומבה, אבל יש משהו מדבק בקצב הזה.
למרות שלרוב הבלוגריות זו הייתה הפעם הראשונה, רובן השלבו יפה, למרות שלי
היה קצת קשה, אבל זה פשוט כי אין לי קורדינאציה.


















השירים מקפיצים, המדריכות במועדון כייפיות ממש, וכל מה
שנשאר זה להגיע בבגדים נוחים.

בלעדי ברשת curves מסיבת זומבה בשילוב אימון כח. 
השילוב בין הריקוד לבין המכשירים.
מדובר באימון ייחודי, זומבה פיטנס, בשילוב אימון כח בחצי שעה בלבד.
בסטודיו ממוקמים במעגל כעשרה מכשירים, שבתחילה קיבלנו תדריך
כיצד לתפעל אותם. 


















הרעיון הוא כזה, רוקדים דקה בקצב הזומבה, ומתפעלים דקה
מכשיר כלשהו לפי הקצב.  
יוצרים תחלופה ובאמצעות שיטה זו, שורפים יותר, ובייחוד,
לא משתעממים רק בריקוד, שבסופו של דבר, הצעדים
אמורים לחזור על עצמם.

אמנם אני באופן אישי לרקוד לא כ"כ הצלחתי... אבל לפחות
תפעלתי את המכשירים, שהם די קלים, ועשו לי רושם כמועילים.

המדריכות היו צמודות אלינו במהלך כל האימון, שזה עזר לי מאוד.

מדריכת הזומבה הייתה מעולה.
בחורה צעירה שמקפצת ללא הפסקה, ממש כמו השפן של
אנרג'ייזר, וכולנו אחריה, בצעדים לא צעדים...
במועדון לא מחייב, מגיעים לחצי שעה של זומבה, ניתן אפילו בפיג'מה
(אמיתי לגמרי!) שורפים והולכים.

ויש עוד קטע מדליק במקום, אמהות טריות יכולות להגיע עם תינוק ועגלה,
שם תזכו לבייביסיטר בזמן שאתן רוקדות

אמנם להרצליה אני כבר לא אגיע שוב, אבל לפחות יש מועדון
בשכונה הסמוכה אליי, ברמת אביב החדשה.

ואיך אפשר בלי הסרטון המדהים הזה, זומבה בארץ נהדרת (-:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה