יום שבת, 9 באפריל 2011

בוקר שישי בכרמי יוסף - חומוס זרזיר

אחרי הטיול שעשינו אתמול עם חוסאם עבאס, העניינים ממשיכים טוב.
7 בלוגרים נפגשים בבוקר שישי בכרמי יוסף, לטעום מהמקום, וגם מחומוס זרזיר.
אחותי חזרה מכרמי יוסף בשבת שעברה, ממסלול שהם עשו במקום, וטענה שזה פשוט גן עדן. אני אמנם לא טיילתי במקומות שבהם היא טיילה עם הילדים, אך בהחלט טעמתי מאווירת המקום.  
 בבוקר המקסים הזה, אנחנו מגיעים למקום פשוט וצנוע, לפגוש את זהר, שטעם מעולם ההיי-טק, והחליט שחומוס זה הרבה יותר טעים... ומעניין.

אחרי סיבוב קטן במקום, מייד ישבנו לאכול.  
זהר, למד להכין חומוס מחבר שלו ביפו. והדגש של המקום הוא על טריות.
סלט חצילים בטחינה
גם הלחם בתוצרת עצמית של המקום
הלבנה הזו, זו הלבנה הכי טובה שאכלתי. היא לא מבוססת על חמיצות, היא עדינה עם מרקם נפלא.
ויש עוד מי שיאכל אותה בסוף הטיול.

הוצאו לנו הרבה מנות יחסית למקום קטן.  זהר מתברר כזריז.  
 
צ'יפס די טוב.  
זו מנה שווה בהחלט. חומוס עם צנוברים קלויים. שילוב די מוצלח.
 חומוס מסאבחה היה טוב

חומוס פול 

שקשוקה בשילוב גרגירי חומוס 
 
לסיום קיבלנו מיני בקלאוות קטנות שאני באופן אישי הייתי מוותרת עליהן.האוכל היה הרבה יותר מוצלח מהמתוקים, והלבנה כבשים הייתה פשוט להיט.  בתום הארוחה, אחרי ששתינו קפה עם הל מבושל, שהיה מעולה לסגירת הארוחה, שמנו לב שאנחנו מוקפים בצמחי תבלין שזהר שתל סביב המסעדה.

המקום בפני עצמו מדהים, אוויר טוב, מרחב גדול שבו הילדים יוכלו לשחק בזמן שאתם אוכלים ארוחת בוקר.




קיבלנו במתנה סלסילה של תוצרת המקום, וכשהגעתי הביתה, הבן שלי מייד אמר לי שהוא רעב, ומייד הצעתי לו חומוס ולבנה. גם לחם טרי היה לי בסלסילה. הוא מייד פסל את זה, ואמר שהוא לא רוצה, והוא לא אוהב, ולא בא וזה חמוץ וכו' וכו'...  
אמרתי לו בסוד, שמישהו הכין את זה במיוחד בשבילו, באמצעות הידיים... והוא הסכים לאכול את זה.
מהחומוס הוא אכל קצת ולא התלהב, ואז בעלי אכל ואמר שהוא מעולה.
ולגבי הלבנה, כשהוא סיים לאכול הוא ניגש אליי ואמר לי, :"אמא, את יודעת שזו הלבנה הכי טובה שאכלתי"?

ועכשיו התבאסתי שלא ניתן לקנות את זה...

אז אולי זהר ייקח את זה צעד אחד קדימה, ויהפוך את החומוסייה שלו לחנות מקומית לתוצרת לבנה כבשים איכותית? בר ישמח מאוד (-:

כל התמונות כאן
https://picasaweb.google.com/cheneti/JVeeOH#

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה